ניקוי בלחץ מים – הפתרון ללכלוך עקשן

מערכת שורש  ו כסליו, תשפא  11/22/2020

ניקוי בלחץ מים ישמש אותנו ללכלוך עקשן בסביבות מלוכלכות...
.......................

ניקוי בלחץ מים – הפתרון ללכלוך עקשן

צילום: depositphotos

ניקוי בלחץ מים ישמש אותנו ללכלוך עקשן בסביבות מלוכלכות, כמו מדרכה ברחוב ראשי, רצפה של מוסך, ואפילו האבנים המשתלבות בחנייה בבית שלכם. בין אם מדובר באזור ציבורי או אזור פרטי, השאיפה לשמור עליו נקי, ונעים לעין.

אילו לכלוכים עלולים להצטבר?

אופי הלכלוך ודרגת החומרה שלו משתנים ממקום למקום, כאשר אזורים כמו מוסכים, אזורי תעשייה, יהיו לרוב טפטופי שמן, פיח, טיפות צבע, ומגוון חומרים שונים. רחובות הומי אדם לעומת זאת, יהיו מלוכלכים לרוב מפיח שנגרם מעשן המכוניות, לשלשת (צואת הציפורים), כתמי צבע שטפטפו מעבודות שיפוצים, מסטיקים שנדבקו לאורך השנים, והרשימה עוד ארוכה. באזורים מוזנחים ונטושים יותר, נראה לכלוכי חלודה, סימני גרפיטי ועובש.

ניקוי בלחץ מים – הפתרון המקצועי והיעיל

רבים מנסים לקרצף את הרצפה באמצעים ביתיים, והדבר רק גורם לאכזבה. רק אחרי שתנקו את השטח בלחץ מים, תוכלו להבין עד כמה היה מלוכלך. הלכלוך מצטבר לאורך שנים ארוכות, כאשר רוב האנשים מזמינים ניקוי בלחץ מים אחת לכמה שנים, אם בכלל. עם הזמן, הלכלוך מצטבר בהדרגה, ואנחנו מספיקים לשכוח כיצד הרצפה נראתה בהתחלה. ניקוי לחץ מים הוא פתרון יעיל במקרים בהם לא ניתן לנקות את הלכלוך באמצעים ביתיים. אנשי מקצוע מוסמכים, יוכלו לנקות עבורכם את הקיר או הרצפה, בין אם מדובר בשטח ציבורי או שטח פרטי.

בשבילכם, בשביל הלקוחות, בשביל הסביבה

כאשר אנחנו מדברים על שטח של כניסה לבית מלון, אזור הישיבה החיצוני של המסעדה, או כניסה למוסך, אנחנו רוצים לתת רושם ראשוני טוב לעסק שלנו. אזורים אלה הם לרוב הומי אדם, בהם מתרחשת תחלופה רבה של אנשים מדי יום. במיוחד באזורים כמו מסעדות או מלונות, הרצפה מתלכלכת במהירות, ולכן כדאי להזמין ניקוי בלחץ מים אחת לכמה זמן, בהתאם לצורך. רצפה מלוכלכת יכולה להשפיע על האופן בו תופסים את המקום, ובכוחה להשאיר רושם חיובי כשהיא נקייה, או רושם מוזנח כשהיא מלוכלכת.במיוחד כשמדובר בעסקים שמקבלים קהל, חשיבות ניקוי הרצפה בלחץ מים עולה.

בשביל הסביבה

לא פעם, האלטרנטיבה של ניקוי בלחץ מים היא שימוש בחומרים כימיים חזקים. אותם חומרים כימיים מזהמים את הסביבה, וגורמים לנזק רב. במקרים בהם ניתן להשתמש בניקוי בלחץ מים, הדבר עדיף.

איטום הרצפה בעזרת סילר

לפני שתתקשרו להזמין אנשי מקצוע לבצע ניקוי בלחץ מים עבור הבית או העסק שלכם, כדאי שתכירו את האופציה של איטום הרצפה. לאחר ניקוי הרצפה, אור הקיר על ידי אנשי המקצוע, הם יוכלו להמליץ לכם על שימוש בסילר בהתאם לחומר ממנו עשויה הרצפה. הסילר, אוטם את הרצפה, ומסייע לשמן להחליק מעל הרצפה, במקום להיספג עליה ולגרום ללכלוך. פעולת האיטום חוסכת לנו סכום רב, ודוחה את הפעם הבאה שנצטרך להזמין ניקוי בלחץ מים, לעיתים בשנות רבות.

אנשי המקצוע שיסירו את הלכלוך אחת ולתמיד

לפני שאתם בוחרים אנשי מקצוע, בררו שהם שומרים על כללי הבטיחות, ומקפידים על הנהלים. בחרו באנשי מקצוע מנוסים, ובמידת הצורך בקשו מהם לראות תמונות של לפני ואחרי. אין כמו תחושת הסיפוק אחרי ניקוי בלחץ מים, שנותן למשטח מראה חדש לגמרי.